Sinnablogger

Å fy F, jeg er så sint.

Tror du ikke de har bestemt at fra nå av er det bare personalet og hun bitchy kjøkkendama som har tilgang til kjøkkenet på avdelingen? Så fra nå av må jeg enten spise crappy mat, eller lage masse oppstyr og gå ned 103 trappetrinn for å lage maten min på TRENINGSKJØKKENET. You know, det kjøkkenet de bruker for at folk skal lære seg å lage mat, lære seg å leve, med en fuckings ERGOTERAPEUT. Herregud.

Så da er det tilbake til å tvinge i meg et knekkebrød med tomat. Og en soggy, guggete, ekkel carbfull middag. Hvordan går det egentlig an? Når de ser hvor viktig det har vært for spiseissuesene mine å få lage egen mat? Når jeg er sulten, når det passer meg, uavhengig av hva hvor og når alle andre spiser?

Neida.

Hygienehensyn. Men vi pasienter har da for faen ikke noe dårligere hygiene enn resten av befolkningen. Eller de som jobber der. Eller mrs kjøkkendame bitch.

Jaja, da gadd jeg ikke å lage mer mat. Yaddah.

Noen ganger lurer jeg på om de i det hele tatt tenker på at folk faktisk skal bli bedre av å være der. Med personale hvor halvparten av de som jobber der har en IQ under 100 og resten er retarded, så kan man jo begynne å lure. De fleste som jobber der er jo enten rett ut av videregående og rett inn på HJELPEPLEIEN. Og resten er dumme sykepleiere. Jeg holder på å bli SPRØ!!!!!!!!!!

Aaaaaargh.

Yaddah, da gadd jeg ikke være der til måltidene lenger. Dette var akkurat det jeg trengte for å tippe meg over i en spiseliteperiode i stedet. Har venta på at den perioden skal komme tilbake. Og nå gidder jeg ikke å spise bare på dritt så de skal skjønne hvor idiotiske de er. + Jeg går ned i vekt. Win Win.

Idioter.

Jeg må komme meg ut derfra. Tror ikke jeg gidder å sove der i natt. Ikke fordi jeg ikke trenger det, men fordi jeg seriøst holder på å GÅ PÅ VEGGEN.

Jeg har ikke ord for hvor lav IQ de som jobber der har. SERIØST. Hun som er kontakten min i dag er bare helt wasted.

Jaja, sorry, håper ikke jeg sender dårlige wibes til deg som leser. Men jeg må bare skrive skrive skriveskrive. Sitter og hamrer på tastaturet. Bedre enn å hamre over meg selv.

Hah, nå fikk jeg akkurat et rart blikk fra dama på andre siden av meg på waynes her. Jeg HAMRER. Seriøst!

Jaja, whatever, aaaaaaaaaaaaaaaaaargh!

Legg igjen en kommentar

